Strach vede k hněvu, hněv k nenávisti, nenávist vede k utrpení...Strach je cesta k Temné straně...

Cenu za neprotivnější klientku vyhrává:

9. března 2017 v 1:59 | Moje maličkost |  Koordinátorka sro.
O tom, že naše práce není jen o dělání si srandy z klientů v nouzi, jsem již psala. Psala jsem i o tom, jak mě složil jeden nepříjemný klient, kvůli kterému jsme chtěla všechno vzdát.
Dneska budu psát o tom, jak mě podobný klient nerozhodil, ale spíše pobavil, což vypovídá o tom, že za rok a půl se člověk stane imunní vůči kreténům.
Všechno začalo tak, že k nám volala paní, že je v Německu a že chce jen pujčit náhradní auto, protože to její jede jen na dva válce. Kdyby to řekla normálně, bylo by to fajn, ale ona to řekla stylem "Teď jsme tady, chci náhradní auto sem, chci ho hend a koukejte to nějak udělat a nechce nic hradit-všechno zaplaťte"
Snažili jsme se ji vysvětlit, že na smlouvě má nějaké podmínky, které by bylo fajn dodržovat, ale hned nám začala sprostě nadávat, že má na místě dítě a že chce vše hned.
Už jsme ztratili zájem to nějak proklientsky řešit a řekli jsme si, že budeme striktně dodržovat podmínky.
Jen podotýkám, že podmínka pro zapujčení náhradního vozu je nemožnost opravy porouchaného auto do 12hod-takže nic nervydrásajícího. Měla nárok i na ubytování, ale to nám omlátila o hlavu.
Takže jsem ji sdělila postup, ona mě zjebala, že přeci musíme udělat to, co chce, že jsme k ničemu a banda kreténů.
Tak teda ok. Zavolala jsem do servisu, zda to auto jsou schopni opravit, tam mi Němec sdělil, že nein! a mohla jsem jít z vesela volat naší kyselý rybiččce, že náhradní auto jí zajistíme.
Tak jí volám, zvedla mi to již v o stupínek lepší náladě, a říkám, že nárok na auto má, a kam že to teda máme přistavit.
Pani se ušklíbla do telefonu s tím, že než mi to vyhláskuje, tak tu budeme do Velikonoc, protože jsme jí řekla, že neumím už moc dobře německy.
No, když jsme se nějak domluvily, kam že jí to auto máme přistavit, sdělila mi suše, že si auto vyzvede v místním servise.
OK, jedeme dál, tohle nemá cenu komentovat.
Jen jsem jí řekla, že to není náš dodavatel, takže si to bude muset zaplatit a pak donést fakturu na pojišťovnu,a by jí to proplatili.
Pak mi řekla, že servis jí s autem nedovolí vycestovat přes hranice. Tak jsem jí nabídla, že jí přeci jen zařídíme auto my, ale že to bohužel bude 1-2 hodiny trvat, než ho tam přistavíme.
Tak mě znovu zjebala s tím, že nic nechce.
Mezitím mi i několikrát sdělila, že si bude stěžovat a že zruší všechny pojistky a že jsem neschopná. Na to jsem jí jen řekla, že je to čistě její věc a dál jsem se culila jak měsíček a hnůj.
Pak mi ještě vyhrožovala, že si na mě bude stěžovat u generálního řiditele. Přemýšlela jsem o tom, zda jí řeknu, že klidně může, že je to můj známý a že už jsem s ním dlouho nekecala, takže to uvítám. Nakonec jsem jen řekla, že je to čistě na ní a dál jsem se culila.
Doteď nezavolala.
Dřív by mě tohle rozesmutnilo, ale teď si jen říkám, kdo s takovou fúrií mohl mít dítě.
My se snažíme vždycky nějak lidem vyhovět, ale kurva nejsme otroci. Když něco nejde, tak to prostě nejde a šmytec.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 padesatka padesatka | E-mail | Web | 9. března 2017 v 7:28 | Reagovat

Tohle je hodně vysilující práce, cák většina lidí jsou kreténi... :-)

2 Honza Honza | Web | 9. března 2017 v 9:12 | Reagovat

Ono v každém odvětví člověk musí bojovat s kretény, ať už přímo nebo nepřímo :D Takových lidí, jako popisuješ tu babiznu, je bohužel mnoho a všichni si myslí, že se z nich každý potentutuje. Obdivuji tvůj duševní klid.

3 Eliss Eliss | Web | 9. března 2017 v 10:03 | Reagovat

Někteří lidé si myslí že se kolem nich točí vše...

4 veruce veruce | Web | 9. března 2017 v 12:26 | Reagovat

Takovýhle pitomci, co si myslí, že mají nárok na všechno (to proto, že nečetli pojistné podmínky), a při střetu s realitou vyhrožují, že si budou stěžovat a vypoví všech těch 20 pojistek, co u dané společnosti mají (většinou mají 1), se najdou všude. Kolikrát mi zkazili celý den, ale on si to tak člověk nemůže brát, blbec zůstane blbcem a zkažený den za něj fakt nestojí :-D

5 Lucka Lucka | E-mail | Web | 9. března 2017 v 14:31 | Reagovat

[1]: No, občas je to vysilující, ale většinou to jde :) A hlavně je to rozmanitá práce, což mě baví. A to že se občas dovolá kretén-s tím se musí počítat :D

6 Lucka Lucka | E-mail | Web | 9. března 2017 v 14:32 | Reagovat

[2]: Já se právě ten klid naučila až po delší době. Předtím mě každý takový klient doháněl pomalu k slzám. Ten už to beru s nadhledem, že já s nimi mluvím jen 10min, ale jejich rodina s nimi musí vydržet celý život :D

7 Lucka Lucka | E-mail | Web | 9. března 2017 v 14:37 | Reagovat

[4]: Přesně tak. Miluju řeči typu: "Jsem váš dlouholetý klient, platím vám neskutečný prachy, koukejte mi vyjít vstříc!" ( nebo vypovím tu jedinou pojistku, která mě ročně stojí 3 tisíce) :D
Dementi jsou všude bohužel. Ale dokud máme pojistné podmínky, máme munici a kevlarovou vestu :D

[3]: Bohužel ano. Nejhorší jsou malí podnikatelé a jejich ženušky.
A starší lidé, kterým některé věci nevysvětlíš :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama