Strach vede k hněvu, hněv k nenávisti, nenávist vede k utrpení...Strach je cesta k Temné straně...

Slunce svítí, my v práci jsme v ři*i

13. června 2017 v 21:06 | Moje maličkost |  Koordinátorka sro.
Není to jen zima, která nás denodenně vytěžuje na maximum. S prvním příznakem teplot vyšších než 10°C se roztodivná individua rozjedou po Evropě a zákonitě se jim tam porouchávají auta a když už se neporouchají, tak alespoň pár z nich z nudy trefí patník, kozu, svodidla, policistu, palmu a tak podobně.
No a protože je většina aut v naší moci, telefony u nás zvoní jak v obchodě se zvonky.
Ono je to dosti podobné jako v zimě, akorát místo ze sjezdovky volá klient z pláže.
I nálada lidí je stejná. V zimě jsou naštvaní, že musí mrznout na silnici, v létě se jim nelíbí, že jim svítí sluníčko na šešulku.
Ale zas je zajímavé jezdit prstem po mapě (tj: používat streetview) a říkat si: "Jak se mu sakra podařilo tady nabourat?"
Dělat asistence je dost podobné, jako hrát Cluedo:
Přijdete do práce, zapnete telefon a říkáte si, co vás dnes čeká: Škoda Octavia, v Chorvatsku, hřebíkem proražená pneumatika? Volkswagen Passat, v Itálii, mikrospánek do svodidel?
A na konci dne si jen můžete zapsat, kolikrát jste se trefili.
Co se léta týče, tak většinou řešíme Škodovky v Chorvatsku. Není to nic divného samozřejmě, ale na začátku je to k smíchu, na konci k pláči.
A hlavně jediný normální Škoda servis je v Záhřebu. Takže asi tak.
Ale to ještě nemluvím o Řecku. Zjistit od klienta, kde se nachází bývá na delší lokte, jelikož přečíst něco v té jejich klingonštině není sranda. No, teda pro nás ano, ale pro klienta ne.
A když už zjistíte, kde klient je, přijde další rána, protože servisy jsou buď v Soluni, nebo v Aténách. No ok, trochu přeháním, ale zrovna dneska jsem měla nejbližší autorizovaný servis 320km daleko od klienta.
A buď na to máš (asistenci) nebo solíš.
A do toho furt jen poslouchat: "Tak už přijeďte, je mi vedro, svítí tu slunce, nemám vodu, mám plno dětí, jakože fakt to dlouho trvá..."
Na to už nemá člověk co říct. Jet někam v létě bez vody je jako jet na to samé místo v zimě bez bundy.
Lidi jsou tupá stvoření.
Tak až někam pojedete, nezapomeňte si zabalit dost vody a náhradní klínový řemen
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 veruce veruce | Web | 13. června 2017 v 22:26 | Reagovat

Každý léto pro mě bylo na asistenčce za trest, takže chápu, ač jsem dělala něco trošku jiného. Přeji pevné nervy 8-)

2 GVKB GVKB | E-mail | Web | 14. června 2017 v 6:42 | Reagovat

:-) Ano, příživníci na nás sobecky parazitují :-)

Hospodář musí neustále bojovat s příživníky, co se snaží sobecky na jeho práci parazitovat, jde o; plevel, parazity, viry, zloděje, lháře, lenochy, atd. boj s příživníky nebyl nikdy snadný a jednoduchý, je to jako boj s nemocemi, které se neustále evolučně mění, a tak na ně staré léky už nezabírají. Nejlepší metodou jak bojovat s příživníky je zabránit příživníkům v tom aby se mohli rozmnožovat, je třeba začít používat ve velkém insekticidy, které zablokují příživníkům rozmnožování, nemá smysl příživníky násilně eliminovat, když se umí rychle rozmnožovat.

Je třeba začít zaměstnávat GVKB roboty místo příživníků, a příživníkům dávat do jídla globálně insekticidy, aby se nemohli rozmnožovat, ano ten druhý je příživníkem který na tobě sobecky parazituje, pravda je jako zrcadlo, ve kterém spatříš to, že jsi příživník, který miluje sobecké parazitování. Všechny deprese a stres, jsou způsobené tím, že je obtížné být zde profesionálním příživníkem, který sobecky na druhých parazituje, protože konkurence dneska veliká všude už je.

Nejsou zde už naivní věřící ovce, jsou zde jenom samí cyničtí vlci, co si zde hrají na ovce, vše je zde jenom pokrytecké kariéristické divadlo, ve kterém je; vlk, vlku, vlkem. Nejsou příživníci tak nejsou s příživníky problémy, o tom je ekonomika a politika, je třeba se probudit z našich snů, o tom že bude po volbě nové politické strany, pracujícím zde konečně lépe, lépe je zde vždy jenom těm co jsou v centru, a tak mají výhody a jistoty díky funkci; krále, šlechtice, papeže, prezidenta, předsedy, ministra, diplomata, poslance, senátora, ředitele, podnikatele, obchodníka, celebrity, soudce, notáře, profesora, atd. O_O

3 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 14. června 2017 v 11:07 | Reagovat

No, nám se kdysi porouchalo auto na dovolené a asisteční služba se nenamáhala nic dělat, ani se potom ozvat, že nic dělat nebudou.
Naštěstí jsme byli dost šikovní a dali auto po několika hodinách do pořádku.

Vody, potraviny a náhradní díly balíme, vždy připraveni na neschopnost ostatních :)

Chápu, že toho taky máte dost. Jen podávám zase něco ze strany cestovatele :-)

4 Eliss Eliss | Web | 14. června 2017 v 12:24 | Reagovat

Ještěže nejezdím co ciziny autem, na těchto situacích rozhodně není co závidět...

5 Lucka Lucka | E-mail | Web | 14. června 2017 v 21:46 | Reagovat

[3]: Jo, já to chápu... My se snažíme vždy volat klientovi i když třeba nemáme žádné info. Ale řeknu to takhle: Normálně máme za den 200-300 hovorů a jen tak tak to stíháme. Nyní je to kolem 500-600 hovorů denně. Já bych ráda těm lidem pomohla, ale to by museli lidi spolupracovat. Je to popravdě na to hodit si mašli. Sice mám tu práci ráda, ale i každá asistence se musí řešit dle priorit. Takže když se dovolá rozbouraný kamion na francouzské dálnici a osobák někde v Chorvatsku s poruchou, vyřešíme prvně kamion a pak přejdeme na osobák. Já plně chápu, že lidé jsou na nás (právem) naštvaní, a opravdu mě štve, že nemůžeme pomoci lépe, ale nejsme supermani. Kolikrát jsme firmu prosili, aby navýšili stav lidí, že to nedáváme. Ale to vždycky přijde pár nováčků, chvíli čučej a po týdnu odejdou. Je to hrůza.
A klienti si myslej, že nic neděláme. A to nás pak mrzí, protože makáme jak šrouby

6 padesatka padesatka | E-mail | Web | 2. února 2018 v 22:24 | Reagovat

Moc hezky napsané, zasmála jsem se.
Také vypomáhám na zákaznické lince a vím, jak je někdy těžké z lidí vyrazit, jaký mají problém... :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama